כשרא"ע פ"ת עלה למונית ופגש תושבים • אשר גרייבר שמע חוויות

    רוב רובם של התושבים שעלו למונית שמחו והופתעו. הרי ביום יום אין להם הזדמנות לפגוש את ראש העיר פנים אל פנים ולפתח אתו שיחה
    עמית דניאל 2 Comment on כשרא"ע פ"ת עלה למונית ופגש תושבים • אשר גרייבר שמע חוויות

    ראש העיר פתח תקווה, איציק ברוורמן, שוחח בצהריים עם אשר גרייבר על ההפתעה הגדולה שעשה לתושבי עירו • משעשע

    רוב רובם של התושבים שעלו למונית שמחו והופתעו. הרי ביום יום אין להם הזדמנות לפגוש את ראש העיר פנים אל פנים ולפתח אתו שיחה
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רא"ע פתח תקווה, איציק ברוורמן, שוחח בתכנית "שתיים בצהריים" עם אשר גרייבר בעקבות סיבוביו ביום האתמול ברחובות עירו במוניות עליהם עלו תושבים.

    "הרעיון לפגוש תושבים" אומר ברוורמן "ולשמוע ישירות מהם על הדרכים לשפר את העיר, על הצרכים שלהם ואולי גם מחמאות. מעבר לכך, זו הזדמנות רבה גם להשמיע הסברים ותשובות לשאלות שצפות ועולות. לראות ולהראות תמונה אמיתית ללא שום אנשים מקשרים במיוחד בעידן של היום שלצערנו ברשתות החברתיות אנשים מטעם כותבים דברים והתמונה האמיתית לא באמת משתקפת."

    לשאלה עד כמה התושבים שנכנסו למונית הופתעו מנוכחות ראש העיר במונית ענה "רוב רובם של התושבים שעלו למונית שמחו והופתעו. הרי ביום יום אין להם הזדמנות לפגוש את ראש העיר פנים אל פנים ולפתח אתו שיחה." כשאשר ביקש שיענה באובייקטיביות האם קיבל מחמאות יותר או תלונות ענה "קיבלתי יותר מחמאות אבל גם כשהביקורת הגיעה היא באה בצורה מכובדת וטובה."

    על הדרך הזו להיות בקשר עם התושבים מספר רא"ע "אני נוהג לעשות לעתים קרובות מפגשים עם תושבי השכונות. אמש, הייתי בשכונה במפגש עם מאה תושבים בכדי לשמוע את הצרכים."

    לסיום איחל ראש העיר "אני רוצה לאחל שנה טובה. שנת בריאות, שנת שגשוג ועשייה ורק דברים טובים ושמחות ושנמשיך לעשות כולנו יחד למען העיר והתושבים."

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני תושב העיר וחרדי אומר לכם מדובר באדם טוב מקצועי וישר שהחרדים נהנים ממנו רבות

    2. 1

      הלואי בכל הערים כזה ראש עיר